SKILLZONE

!Regulamin JB!
Regulamin serwera JailBreak SKILL-ZONE

Zasady Administratora

1. Admin ma zawsze rację.;
2. Gdy admin zajmuje się sprawami dotyczącymi serwera nie może zostać zabity. Po ukończeniu jego zadań ma prawo powrócić do zabawy.
3. Admin ma zakaz banowania bez powodu. Każdy ban musi być uzasadniony.
4. Admin ma obowiązek znać regulamin serwera.
5. Admin ma obowiązek dbania o porządek na serwerze.
6. Admin ma obowiązek dopilnować by była optymalna ilość strażników oraz w przypadku braku chętnych samemu udać się do CT.
7. Admin (przyszły) przy pisaniu podania w punkcie o znajomości regulaminu ma napisać następujący znaczek (,-,)
8. Admin banować może za:
* Używanie wszelkich spomagaczy. (-Ban permanentny za WH, SH, AIM)
* Obrazę (- Ban od 1h do 24h)
* FK (- Ban od 10min do 1h)
* Nadużywanie mikrofonu. (-Ban od 10min do 1h lub !mute)
* Podpowiadanie żywym na statusie *DEAD* (-Ban 10min)
* Podrzucanie broni przez strażnika. (-Ban 1h)
* Reklamowanie innych sieci. (-Ban 1-4h)
* Ciągły spam na say, say_team, admin_say. (-Ban 30min)
* Podszywanie się pod innych graczy, adminów. (-Ban 24h-perm)
* Bugowanie broni oraz cel. (-Ban 1h)
* Szantaż graczy, strażników, adminów. (-Ban do 24h)
* Nie wypełnienie ostatniego życzenia przez strażnika.(-Ban do 12h)
* Zabicie podczas zabawy CT (-Ban do 1 dnia);
* Wykorzystywanie bugów mapy. (-Ban 2h)
* TXT. (-Ban 30min)
* Nie słuchanie poleceń administratora. (-Ban do 24h )
9. Admin może używać komendy !mute na osobach nie posiadających mutacji głosu, lecz są wyjątki, gdy osoba ogarnia a nie ma mutacji nie ma potrzeby zeby wpisywac komende !mute

Terroryści - TT

Ogólne zasady w TT:

1. Wszystkie komendy należy wykonywać w trybie natychmiastowym bez zwłoki oraz jak najszybszą drogą.
2. Możesz zabić CT, jeżeli będzie w zasięgu Twojego noża (jeżeli zrobisz krok w jego stronę lub będzie totalny bezruch to nie możesz go zabić).
3. Jeżeli uciekłeś lub się zbuntowałeś, możesz poprosić prowadzącego o pozwolenie na dołączenie do reszty TT.
4. Nowe polecenie zastępuje stare polecenie. Nie dotyczy zabawy Sajmon mówi.
5. Jeżeli nie minął czas na wykonanie polecenie, to możesz poprosić o jego powtórzenie.
6. Po śmierci jest zakaz podpowiadania.
7. Zakaz kupowania w sklepie jezeli zostalo mniej niz 5 TT.
8. Zakaz mowienia przez mikrofon jezeli ktos niema mutacji.

Podstawowe komendy:

1.1.Kucnij znaczy kucnij raz i powstań. Podskocz znaczy podskocz raz. Prowadzący ma możliwość dania rozkazu dla TT "Kucnij przytrzymaj"
2. Totalny bezruch oznacza, że nie możesz chodzić i ruszać myszką. Możesz pisać na klawiaturze lub wyrzucić granat pod siebie (za pomocą prawego przycisku myszy).
3. Bezruch oznacza, że nie możesz chodzić. Możesz za to się rozglądać, kucać i skakać.
4. Aby przyjąć pozycję buntu należy kucnąć przytrzymać, patrzeć się maksymalnie w dół i zachować w tej pozycji totalny bezruch.
TT może zostać zabity za:

1. Nie wykonanie polecenia prowadzącego.
2. Wycelowanie bronią w CT lub strzelenie z broni.
3. Trzymanie broni lub granatów w eq przez więcej niż 3 sekundy.
4. Niszczenie lub wchodzenie do secretów/portali.
5. Wejście do GR.
6. Opóźnianie wykonania komend lub wydłużanie trasy dojścia.
7. Blokowanie/stanie w przejściu lub drzwiach / uniemożliwianie CT przemieszczenia się dalej (po dodaniu przenikania).
8. Bieg z innymi terrorystami w stronę gracza CT (także podczas FD).
9. Przyciśnięcie guzika bez pozwolenia prowadzącego.
10. Wydanie poleceń innym TT w celu ich zmylenia.
11. Podejście do CT na bliską odległość.
12. Oszukiwanie na zabawach (chyba, że warden nie powiedział, że nie można)
13. Przyznając się do winy (nawet jeśli byłeś niewinny).

Ostatnie życzenie:

1. Ostatni żyjący TT ma całkowite prawo do ostatniego życzenia. Chyba, że został ostatni na Free Dayu.
2. Jeżeli ostatni żyjący TT jest zbuntowany. CT nie musi, ale może spełnić jego ostatnie życzenie.
3. Spis niektórych życzeń można uzyskać wpisując !lr na chatcie można także wymyślić coś kreatywnego np.: Mam Talent. Można zażyczyć sobie także spełnianie zachcianek (max. 3min).
4. TT nie może mówić, kto ma w następnej rundzie prowadzić i jak ma prowadzić. Życzenia typu "śpiewające prowadzenie" są również zakazane.
5. Ostatnie życzenie może obowiązywać w następnej rundzie, ale nie może obowiązywać w następnej mapie.
6. Życzeniem nie może być obrażanie innych osób.
7. Życzenie nie może wymagać admina na serwerze.
8. Jeżeli TT nie zdążył wybrać życzenia, dostaje wtedy w następnej rundzie Free Day samemu.
9. FreeDay może sobie otworzyć drzwi lub odpalić zabawę (np. skakankę). Może też poprosić o włączenie zabawy przez CT, ale CT nie odpowiada za jego śmierć
10. Po wybraniu życzenia !lr obaj gracze muszą robić wszystko by zabić przeciwnika.
11. Przedłużając wybór życzenia możesz zostać zabity.

Antyterroryści - CT

Ogólne zasady bycia w CT

1.Jeśli CT nie może sobie poradzić admin musi im pomóc.
2. Osoba chcąca być w CT musi posiadać mutację, mieć sprawny mikrofon, być w pełni słyszalna oraz mieć chęć prowadzenia (mutacja nie dotyczy tylko wtedy kiedy nie ma osób z mutacją do prowadzenia, robimy wyjątki i osoby (ogarniające bez mutacji) mogą być czasami w CT.
3. Musisz zwracać uwagę co prowadzący mówi.
4. Nie zabijaj TT ,którzy wykonują polecenia wardena dobrze. Jest to tak zwany Free KIll.
5. Możesz zabić TT, którzy nie wykonali poleceń prowadzącego (Daj im 3-4sekundy na wykonanie poleceń)
6. Nie zabijaj TT podczas zabaw (np. pierwsza/ostatnia reakcja, mistrz klawiatury, itd.), chyba że prowadzący na to pozwoli.
7. Nie podchodź do TT na zasięg bicia z noża oraz nie prowokuj ich do ataku.
8. Nie dawaj broni TT chyba, że pozwoli na to prowadzący. Dotyczy to również broni pustej.
9. Nie współpracuj z TT
10. Nie otwieraj cel chyba, że pozwoli na to prowadzący.
11. Zakaz używania granatów, ponieważ ranią innych graczy.
12. Za Free Killa na więźniu, należy się Free Day w next (tylko dla niego) lub !kill dla osoby, która zrobiła na nim Free Killa
13. CT musi spełnić ostatnie życzenie TT.
14. CT stara się nie używać komunikacji głosowej kiedy mówi warden oraz nie używać jej bez ważnej przyczyny.
15. CT ma pilnować więźniów a nie bawić się sam na mapie.
16. Tylko prowadzący może zarządzić i odwołać pozycję buntu z wyjątkiem CT pilnującego w tym czasie FD może on odwołać lecz tylko FreeDayowi.
17. CT nie może zabić TT za to ,że w późniejszym etapie rundy znalazło jego broń.
18. Nie ustawiaj się na drodze TT.
19. Nie ustalaj "lini zagrozenia" na FD - mozesz zabic TT jezeli poczujesz sie zagrozony ale nie mozesz ustalac gdzie moga wejsc a gdzie nie.
20. Pozycje buntu może wydać każdy antyterrorysta, gdy prowadzący zostanie zabity, lecz do dalszego prowadzenia potrzebne jest !w.

 

Warden (Prowadzący)

Zasady dla prowadzącego:

1. Twoje polecenia muszą być jasne i zrozumiałe.
2. W przypadku kiedy TT prosi o powtórzenie, a nie powtarzałeś wcześniej. Musisz mu powtórzyć.
3. Faworyzacja graczy jest niedozwolona. Bądź bezstronny.
4. Wydawanie poleceń, których TT nie są wstanie spełnić są zabronione.
5. Musisz wyjaśnić zasady zabawy, jeżeli poprosi o to ktoś z TT lub CT.
6. Każdy prowadzący musi dążyć do tego by dać TT ostatnie życzenie.
7. Prowadzący powinien zabrać jak największą ilość TT na zabawy (mapę).
8. Pozycję buntu można stosować tylko kiedy zginie CT.
9. Nie można wydawać poleceń przed otwarciem się cel. Jedyne polecenia jakie można wydawać to wyrzucenie broni, granatów pod siebie lub wydanie polecenia celi z secretem by byli maksymalnie przy kracie.
10. Nie można okłamywać TT. Jeżeli TT zapyta czy może wrócić to znaczy to samo co czy może wrócić i go nie zabijesz.
11. Nie można zabronić pisać na czacie.
12. Jeżeli prowadziłeś już na tej mapie, to spytaj się innych CT czy nie chcą prowadzić (przejęcie prowadzenia po śmierci wardena się nie liczy).
13. Nie dozwolone są polecenia czasowe typu „idziecie na kucaka, aż do skakanki”.
14. Nie wydawaj komend "do odwołania" i nie zmylaj TT.
15. Pamiętaj, by nie przesadzać z zabijaniem TT jako nagrodę za wygranie np.: mistrza klawiatury.
16. CT nie może zabijać TT. Chyba, że TT posiada broń lub zagraża CT i chce wywołać bunt.
17. Prędkość skakanki można zmieniać maksymalnie o 1 poziom. Lecz nie trzeba informować TT kiedy zmieniasz. Ale trzeba zmieniać po skoku, a nie zaraz przed nim.
18. Zabawy można rozpoczynać słowami "Rozpoczynamy zabawę" "Pobawimy się..." i innymi wariacjami o tym samym znaczeniu
19. Nie możesz zorganizować zabawy typu chowany, ganiany, polowanie bez głosowania.

Jeżeli prowadzący zginie:

1. Aby przejąć prowadzenie należy wpisać !w
2. Możesz wydać pozycje buntu bez wardena.

Opis poleceń

1. Bezruch - Możesz się obracać skakać kucać ale tylko w miejscu jeśli zaczniesz chodzić po mapie CT cię zabije.
2. Totalny bezruch - Nie możesz się obracać skakać lub kucać jeśli się ruszysz nawet przypadkowo i CT to zauważy zabije cię. Do odwołania bądź do następnego polecenia.

3. Na tej komendzie TT nie może uderzyć CT, który go prowokuje, ale może to zgłosić wardenowi albo adminowi.
4. Pozycja Buntu – Jest to totalny bezruch, podczas kucnąć i patrzyć się maksymalnie w dół. Obowiązuje także FreeDayów.
5. Zakaz używania latarki/skakania/kucania - Nie możesz skoczyć kucnąć lub włączyć/wyłączyć latarki jeśli wykonasz którąś z tych czynności podczas zakazu zginiesz.
6. TT używa komunikacji głosowej TT ginie – kiedy warden wyda takie polecenie nie wolno użyć TT komunikacji głosowej, aż do odwołania. Jeżeli zostanie 1TT zakaz automatycznie schodzi i nie trzeba go odwoływać.

 

Zabawy

1.Pierwsza Reakcja- (Kucnij/Kucnij Przytrzymaj/Podskocz/Wstań/Obróć się/Napisz na czacie ...) - Po wydaniu tego polecenia osoba która pierwsza wykona daną czynność ginie.

2.Pierwsza Reakcja bez zabijania- (Kucnij/Kucnij Przytrzymaj/Podskocz/Wstań/Obróć się/Napisz na czacie ...) - Po wydaniu tego polecenia osoba która pierwsza wykona daną czynność przeżywa, np: pierwsza osoba która skoczy, na polecenie wardena musi wystąpic/wejsc na/do strzał/celi/pod scianie itd.

3.Ostatnia Reakcja- (Kucnij/Kucnij Przytrzymaj/Podskocz/Wstań/Obróć się/Napisz na czacie ...) - Po wydaniu tego polecenia osoba która ostatnia wykona daną czynność ginie. Zabawę w pierwszą/ostatnią reakcję trzeba rozpocząć. Nie trzeba jej natomiast kończyć. Jeżeli po rozpoczęciu zabawy, TT wykona źle polecenie lub da się zmylić, można go zabić.

4.Mistrz Słowa/Klawiatury/szybkie paluszki- Polega zwykle na napisaniu słowa lub zdania z małej litery bez kropki. Np. marchewka to zdrowe warzywo / ściana. Po napisaniu tego jako pierwszy zwykle wybierasz kilka osób do zabicia lub osobę do drużyny. Słowo musi być napisane bezbłędnie. Nie muszą być używane polskie znaki. Słowem nie może być komenda serwera lub nick.

5.Dyktando- Zabawa polegająca na napisaniu zdania z wielkiej litery i skończenia go kropką np. Ta furtka jest zielona. Po napisaniu tego jako pierwszy tak samo jak w Mistrzu Słowa/Klawiatury wybierasz osoby do zabicia lub do drużyny. Muszą być zachowane wszystkie zasady gramatyki, ortografii i polskie znaki. Do dyktanda nie mogą być wykorzystywane obce nazwy typu „kerowany”.

6.Krwawe Słówka- Polegają one na tym że CT podaje słowo do napisania a osoba ktora ostatnia napisze to slowo gine.

7.Mam Talent- CT daję czas TT na wymyślenie talentu a później zaprezentowanie go. Można opowiedzieć kawał lub suchar zatańczyć lub zaśpiewać Jeśli CT są na TAK przeżywasz jeśli na NIE giniesz czasami zdarzają się dogrywki.

8.;Sajmon Mówi- Należy wykonywać polecenia sajmona, które zostały poprzedzone frazą "Sajmon mówi". Niewykonanie polecenia poprzedzonego frazą "Sajmon mówi" lub wykonanie polecenia które nie zostało poprzedzone frazą "Sajmon mówi" nagradzane jest śmiercią.

9.Wojsko- prowadzący mówi "w prawo zwrot/w lewo zwrot/w tył zwort/1.. 2.. kroki na przód marsz" a TT musi wykonać polecenie natychmiastowo. Jak wykona źle lub się zawaha ginie.

10.;Wyliczanka- jeden z CT lub gracz podaje liczbę oraz stronę (lewą lub prawą). Następnie warden zaczyna odliczać TT. Jeśli podana liczba wypadnie na danego TT ginie on

11.Chowany- CT podaje TT określony czas(standardowo to minuta) na schowanie się na terenie mapy (Zakaz bugowania mapy i innych sztuczek uniemożliwiających odnalezienie). Po upływie czasu TT mają zakaz poruszania się. Odnaleziona osoba zostaje zabita. Ostatnia osoba ma życzenie.

12.KillDay- CT daje dostęp do GR na określony czas terrorystom po czym włącza komendę !box . Ostatni żywy terrorysta wygrywa. Zakaz używania komendy !shop , leczenia się oraz kampienia. NARAZIE NIE AKTYWNE!

13.Polowanie- CT goni terrorystów z AWP. Terroryści mają ZAKAZ używania komendy !shop i kupowania szybkości w tym czasie. Terroryści mogą zabijać CT z noża lub zeusa.

14. Kawały-TT mówi kawał, jeżeli CT uzna, że jest dobry to więzień żyje,a jeżeli CT uzna, że jest nieśmieszny to ginie.

15. Prawda/Fałsz- Prowadzący zadaje pytanie do więźniów, gdzie pytania mogą mieć tylko odpowiedź prawda lub fałsz. Najlepiej robić tą zabawe na ruletkach gdzie są dwa kolory, w tym przypadku czerwony oznacza fałsz, niebieski oznacza prawde. Np. M4A4 posiada 20 naboi w magazynku, w tym przypadku więźniowie wybierają odpowiedź.

16. Kolorki- Prowadzący strzela w podłogę lub ścianę by pokazać paletę kolorów. Terrorysta wybiera kolor, następnie prowadzący oddaje trzy strzały, jeżeli pojawi się wybrany kolor przez więźnia to wiezień ginie. NARAZIE NIE AKTYWNE!

© 2013-2024 PRV.pl
Strona została stworzona kreatorem stron w serwisie PRV.pl